Härlig start på morgonen

Att morgon stund inte alltid har guld i mun fick jag med råge erfara idag trots solsken och värme. Jag vaknade 5 minuter innan min tunnelbana skulle gå. Upp som ett spjut, borsta tänderna upp med rufset i en knut högst på huvudet, på med ballerina skorna, plocka ihop nödvändigheter så som kort till jobbet, nycklar, mobil och just det ja kläder kan var bra att ha på sig. Tur att jag hade lagt fram dagens utstyrsel redan på kvällen innan.  Ingen rast och ro! Puh äntligen utanför dörren och självklart hann jag i tid till jobbet, dock både osminkad och med en sprängande huvudvärk. Två kaffekoppar senare har huvudvärken försvunnit och jag tror att jag äntligen har vaknat till liv.  Det verkar nästan vara något i luften då en hel drös på mitt jobb verkar ha haft ungefär samma morgonupplevelse som jag. Kan det vara en eftersläntrande dygnsrytmsstörning efter semestertider? Efter jobbet blir det i alla fall Josefinas med några goda vänner från högstadiet. Mysigt!


Bild: Hämtade från google.se


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-06 @ 14:30:20
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad sskönt att du hann

2010-08-06 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0